Groep 1/2

Juf Mariette en juf Marga

Wij gaan ervan uit, dat de kinderen van de groepen 1 en 2 allemaal nog door hun ouders naar school worden gebracht. Vijf minuten voor de aanvangstijd is vroeg genoeg. Ouders mogen hun kind in de klas brengen.

Schooltijden
Iedere dag van 8.30 uur tot 14.00 uur. in overleg met de leerkracht en de directie mag van het rooster afgeweken worden.

Kleutergymnastiek
Hiervoor gebruiken we een gymbroekje voor over het ondergoed als bescherming tegen het vuil worden. De gymspullen worden bewaard in een gymtas. De gymtas moeten de kinderen van thuis meenemen. Wilt u de naam van het kind op de tas zetten?

Speelgoed
Geef uw kind geen speelgoed mee naar school, alleen bij verjaardagen of andere hoogtepunten.

Eten en drinken
Iedere morgen wordt er een kwartiertje uitgetrokken voor drinken en het eten van fruit of een boterham.
Tussen de middag lunchen we op school. Hiervoor nemen we ruim de tijd.
Zowel voor de lunch als voor het kwartiertje 's ochtends adviseren we gezonde voeding.

Laarzen
Wanneer kinderen rubber laarzen dragen, wilt u er dan voor zorgen dat de naam van uw kind in de laarzen staat?
In de klas dragen we geen rubberlaarzen, kinderen mogen dan sloffen of pantoffels dragen.

Vragen of problemen
Als u vragen hebt, of problemen wilt bespreken met de leerkracht van groep 1 en 2, dan kan dat het best na schooltijd gebeuren. Bel gerust of kom langs om een afspraak te maken.